Tävlingströjorna är klara

Team An Honest Mistakes tröjor är nu färdigtryckta och vi fick i år ett mycket bra pris på tröjorna. De gick lös på 200 kr styck inkl tryckning så vi får tacka Helhet Reklam i Umeå som gjorde ett mycket bra jobb på våra Stadiumtröjor.

Tyvärr så hann vi inte trycka lögnare eller mörkare stort på Pers rygg, men om tiden hade funnits hade han blivit utpekad på sin tröja och han kan räkna med att detta fulspel kommer inte att gå honom obemärkt förbi. Det kommer tydligen att finnas ett par gorillor utplacerade efter banan som kommer att göra allt för göra loppet extra jobbigt för Per(läs försöka stoppa honom)

Limpen blev så arg när han fick höra om detta fulspel att han pratade om att han ska göra en ”Tonya Harding” och gå lös på Pers knä med ett litet järnrör.

Nu ska det bli mer fokus på loppet, jag åker om ett timme till flygplatsen och min hals känns lite bättre än igår morse så jag räknar med att starta imorgon. Ska packa det sista nu innan jag åker. Vi ses klockan 16.00 på Östermalms IP så jag räknar med att Per och Daniel infinner sig i tid. Glöm inte att köpa några öl som ni kan drick imorgon efter målgång då det har varit för lite fokus på Team An Honest Mistakes mål:
Den kalla ölen som man dricker efter målgång

/Martin som känner sig nervös

There are no comments on this post.

Lämna en kommentar